HTML

Annika és a focidrukkerek, avagy dortmund-história

Egy magyar Erasmus-diák hétköznapjai a jeges éghajlatú Ruhr-vidéken, ahol vasárnap nincs nyitva még egy szerencsétlen éjjelnappali sem, és ahol nem lehet eljutni A pontból B pontba

Friss topikok

Linkblog

A boltos néni kis agya

2008.05.06. 15:58 jannika

Ma délután szerettem volna bélyeget venni a campuson található írószerben. Mondtam az eladó hölgyeménynek, hogy Magyarországra szeretném küldeni a képeslapokat, mire ő a szokásos 65 Eurócent helyett mindenáron 1 euróért akarta rámsózni az áruját. Ellenálltam konokul, hogy néé, hát Ungarnba mindig is 65 cent a bélyeg, mire a lehető legtermészetesebben rámnézett, és megkérdezte: Magyarország Európában van?

Kissé idegesen felvilágosítottam, hogy igen, Ausztria mellett (azt talán tudta), de persze nem volt 65 centes bélyege, csak 45 centes, így kénytelen voltam kettőt venni az utóbbiból. Még rá is fizettem, én hülye, ahelyett, hogy ráborítottam volna pultot!
Éljen az EU-csatlakozás 4. évfordulója!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jannika.blog.hu/api/trackback/id/tr71456817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása