HTML

Annika és a focidrukkerek, avagy dortmund-história

Egy magyar Erasmus-diák hétköznapjai a jeges éghajlatú Ruhr-vidéken, ahol vasárnap nincs nyitva még egy szerencsétlen éjjelnappali sem, és ahol nem lehet eljutni A pontból B pontba

Friss topikok

Linkblog

Vannak még jó gyerekek

2008.05.31. 12:49 jannika

Mivel az én nyomi kis telefonom mégse gyógyult fel olyan tökéletesen a sör okozta mámorból, mint azt pár napja gondoltam, kénytelen voltam SOS-jelzéseket küldeni környezetem felé, felesleges kártyafüggetlen telefon után kutatva. És igen, Claudio, a szardíniai építész két hónapra lepasszolta nekem használaton kívüli Samsung-mobilját, melyen lehet zenét hallgatni, van fényképezőgépe és nagggyon-nagyon májer. Egyhamar nem lesz nekem ilyen. Háromszoros hurrá Claudio Desteghenének!...

Ma este lesz a skót David születésnapi babazsúrja a város másik felén elterülő Hackeney-Worldben. Elvileg tóga-parti lesz, vagyis be kéne öltözni, de nem venne rá  még a Jóisten sem, hogy egy fehér lepedőt magamra kötözve botladozzak a buliban, melyet a gonoszak csak Gay-Parade-nak neveznek titokban (hát igen, hát igen, Davidnek hiába van mélyen zengő baritonja és állatiasan "férfias" megjelenése, szegénykének szíve akkor is a másik csapathoz húz. És nem véletlenül nyúltak vissza az ötletet illetően az ókori Rómához, ahol tombolt a hedonizmus és a férfiszerelem...)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jannika.blog.hu/api/trackback/id/tr24496322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása