HTML

Annika és a focidrukkerek, avagy dortmund-história

Egy magyar Erasmus-diák hétköznapjai a jeges éghajlatú Ruhr-vidéken, ahol vasárnap nincs nyitva még egy szerencsétlen éjjelnappali sem, és ahol nem lehet eljutni A pontból B pontba

Friss topikok

Linkblog

Az Erasmus-vírus

2008.03.20. 11:27 jannika

Örömmel tudatom, hogy engem is elkapott az Erasmus-vírus, mely a cserediákok közt szedi áldozatait. Ez nem a Dortmund tundra éghajlata miatt szokásos megfázás, hanem meglepetésszerűen támad, torokfájással kezdődik, aztán jön a végtagfájdalom és a láz, majd a köhögés. Eddig már mindenki átesett amúgy a víruson, feltehetőleg én vagyok az utolsó, aki megkapta, de lehet, tegnap estétől már a dortmundi egyetem arab kisközössége is a betegek között találja magát, és az Erasmus-vírus továbbterjed Szíria és Libanon felé... Öööö. Most nincs lázam, de elég ratyin érzem magam, nem mentem ma suliba, pedig a rendkívül kreatív tanárnénik mára közös húsvétolást találtak ki. Ráadásul a laptopom is vírusos, sőt, mintha a ventillátor is köhécselne kissé. Itthonról szervezem a szombati húsvétolást, remélem, lesz belőle valami.
Amint jobban leszek, írok Kölnről meg a csodadiszkóról, ahol ismét kisebb harc alakult ki köztem és high school bitch Barbara között.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jannika.blog.hu/api/trackback/id/tr92389076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

david 2008.03.22. 12:57:54

hello annus,
k.jó a blogod, most, hogy visszajött a netem, neki tudtam esni. keep up the good work! :)
jah, és egyáltalán nem utolsó sorban: jobbulást!
dvd
süti beállítások módosítása